شباب كريزى اخر جنون

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب كريزى اخر جنون

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 829894
ادارة المنتدي ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103798

شباب كريزى اخر جنون

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكبر منتدى علمى وروش لكل الشباب

المواضيع الأخيرة

» للأهمية
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة أغسطس 06, 2010 10:05 pm من طرف secret

» اعرف شخضيتك
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:54 pm من طرف GINA 2010

» من اجمل ما قرأت
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:40 pm من طرف GINA 2010

» اضحك مع اغرب امتحان عربى هتشوفه
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:34 pm من طرف GINA 2010

» تعرفوا ليه الثعبان هو شعار الصيدلية ؟؟؟
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء يوليو 07, 2010 9:30 pm من طرف \*-*/@\*-*/

» شخضيتك من شعرك
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة يوليو 02, 2010 11:47 pm من طرف Cindrella

» كيف نرى الاشياء
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء مايو 26, 2010 5:35 pm من طرف Cindrella

» الحق دور ؟؟؟؟؟؟؟؟
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 5:50 pm من طرف metwily

» معلومات عن الحبيب محمد عليه الصلاة و السلام
ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة مايو 14, 2010 2:07 pm من طرف secret

برامج

التبادل الاعلاني

tota
lolo caty
Admin
7 مشترك

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Admin
    Admin
    Admin

ذكر عدد المساهمات : 36

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف Admin الأحد يناير 03, 2010 9:54 am

لا داعى للقلق ولا الخوف
    فيجب ان تتحمل المسئولية لانك فعلا قادر على تحملها
    تعالى معايا نفكر اية اللى ممكن نعمله علشان نتفوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اولا :يجب ان تثق فى الله اولا ثم نفسك لان الله لا يضيع اجر من احسن عملا .
    اه افرضنا انك مذكرتش وخايف تعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لابد من ان تكون مع الله يعنى لازم تحافظ على الصلاة ومتعملش حاجة تغضب ربنا علشان ربنا يبقى معاك.
    ثانيا ذاكر بجد يعنى باقى 14 يوم نعمل اية.
    انا مستنى رايكوا فى ازاى 14 يو تكفى لمذاكرةالمواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    lolo caty
    lolo caty
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 23

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف lolo caty الأحد يناير 03, 2010 7:25 pm

المفروض اننا نبدا بالمادة الاصعب انا بالنسبالي الحيوان و الفيزياء هم الاصعب , ناخد في كل مادة منهم (2-3)يوم و بعدين ناخد النبات و الكيمياء العضوية في مدة اقل شوية وبعديها الكيمياء الغروية و الكيناتيكية و الاتزان و العملي ربنا يستر علية لان النبات العملي صعب اوي

انا بطلب منك رد على اقتراحي و اضافة اي تعديل علية

ارجو الرد بسرعة Smile
    tota
    tota
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 25

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف tota الإثنين يناير 04, 2010 8:40 am

انا هرد يا جماعة بس محدش يزعل مني الكلام حلو وكل حاجة لكن انا مشكلتي اني بنسي بسرعة قوي ممكن اذاكرصفحة بوتاني في ساعة وكذلك الزولوجي باخد وقت كبير وبعدين بنسي بمجرد ما بقلب الصفحة قولولي اعمل ايه بليز
    Admin
    Admin
    Admin

ماذا يجب ان نفعل فى الايام الباقية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty اعلق فقط!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Admin الإثنين يناير 04, 2010 9:15 am

بالنسبة ل(lolo)
    دة اقتراح جميل جدا وبجد انا ان شاء الله هعمل بيه علشان بجد الحيوان والفيزياء محتجين وقت كبير فدة اقتراح جميل Very Happy
    اما بالنسة ل(tota)
    دى مش مشكلة علشان كل انسان بيبقى خايف من حاجة بيتخيله ان مش فاكر حاجة بس المهم متخفيش من الامتحانات وان شاء الله ربنا هيوفقك Laughing
    ولو فيه حاجة وافقه قدامك ممكن تقولى وانا احاول اوضحه على المنتدى لو اعرفها Shocked

إسلام صلاح (المزارى)
    lolo caty
    lolo caty
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 23

مُساهمة من طرف lolo caty الإثنين يناير 04, 2010 12:09 pm

انا عندي مشكلة شبه كدة اني افهم بسهولة و الحمد لله لكن الحفظ مضروب Crying or Very sad
    GINA 2010
    GINA 2010
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 34

مُساهمة من طرف GINA 2010 الإثنين يناير 04, 2010 8:09 pm

اقتراحك هايل ياlolo caty بس يصعب تنفيذه؟؟؟ لأن المادة الواحدة بالنسبة لى تاخد 3 ايام أعمل ايه!! Question
    metwily
    metwily
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر عدد المساهمات : 53

مُساهمة من طرف metwily الثلاثاء يناير 05, 2010 8:47 am

انا شايف ان معظم المواد محتاجة حفظ ماعدا بعض الاستثناءات زى الاتزان والكاينيتك والعضوية
    دى مش مشكلة المشكلة الوقت قليل جداااااااااااااااااا
    diesl
    عضو فضى
    عضو فضى

ذكر عدد المساهمات : 4

مُساهمة من طرف diesl الثلاثاء يناير 05, 2010 8:06 pm

lolo caty كتب:انا عندي مشكلة شبه كدة اني افهم بسهولة و الحمد لله لكن الحفظ مضروب Crying or Very sad

للاسف نفس المشكلة عندي
    hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

ذكر عدد المساهمات : 43

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami الجمعة يناير 08, 2010 7:45 am

أنا سمحت لنفسي إني أعلق على الكلام ده على الرغم إني كلية طب مش صيدلة بس في نفس الجامعة العقيمة جامعة المنيا ..... المفروض ان الكليات اللي احنا فيها دي كليات دمار شامل بمعنى ان هي صعبة إلى حد ما و لكن كل مشكلة و لها حل .... يعني مثلا على سبيل المثال تمسك مادة مادة زي الزولوجي مثلا و تحدد الصفحات المهمة و الأسئلة اللي بتكرر في الامتحانات بس و تبدأ تجيب ورق أبيض و تلخص فيه يا باشا و ده عن تجربة معاي .. بس و أنت بتلخص لازم يكون خطك حلو و تكتب بتأني بعد كده هتذاكر الورق ده حلو و ترمي الكتاب و الباقي على الله ..و يا ريت أكون قدمت لكو حاجة تفيدكم .... حسام التهامي
    Admin
    Admin
    Admin

مُساهمة من طرف Admin السبت يناير 09, 2010 11:14 am

ده طبعا راى جميل من شخصية لابد وان ناخذ بنصيحته مش علشان بس اكبر منا وعارف اكتر منا وبيقول كلام عن تجربة بس علشان الدكتوراحمد من الشخصيات اللى المفروض نسمع كلامهم بس يارب متحرمنانش من نصايحك!!!!!!!!!!1 rabbit

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 9:13 am