شباب كريزى اخر جنون

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 829894
ادارة المنتدي تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب كريزى اخر جنون

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 829894
ادارة المنتدي تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك 103798

شباب كريزى اخر جنون

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكبر منتدى علمى وروش لكل الشباب

المواضيع الأخيرة

» للأهمية
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالجمعة أغسطس 06, 2010 10:05 pm من طرف secret

» اعرف شخضيتك
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:54 pm من طرف GINA 2010

» من اجمل ما قرأت
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:40 pm من طرف GINA 2010

» اضحك مع اغرب امتحان عربى هتشوفه
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالخميس أغسطس 05, 2010 4:34 pm من طرف GINA 2010

» تعرفوا ليه الثعبان هو شعار الصيدلية ؟؟؟
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالأربعاء يوليو 07, 2010 9:30 pm من طرف \*-*/@\*-*/

» شخضيتك من شعرك
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالجمعة يوليو 02, 2010 11:47 pm من طرف Cindrella

» كيف نرى الاشياء
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالأربعاء مايو 26, 2010 5:35 pm من طرف Cindrella

» الحق دور ؟؟؟؟؟؟؟؟
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالأربعاء مايو 19, 2010 5:50 pm من طرف metwily

» معلومات عن الحبيب محمد عليه الصلاة و السلام
تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Emptyالجمعة مايو 14, 2010 2:07 pm من طرف secret

برامج

التبادل الاعلاني

5 مشترك

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك

tota
    tota
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 25

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Empty تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك

مُساهمة من طرف tota الإثنين ديسمبر 14, 2009 11:57 am

Very Happy معلش يا جماعة مش هطول عليكم عشان عارفة انكم اكيد مشغولين دنيا بقي كنت عايزة اعرف ايه شعوركم مع قرب الامحانات سواء عملي او نظري بالنسبالي وبالنسبة لأعدادي كلها اكيد خايفين وتايهين طبعا اول ترم لينا في الكلية مش عارفين النظام ومش عارفين نجمع اي حاجة عادي يا جماعة ابتسم لحياتك وعيش جيه تقدير مجاش مش مهم بالمناسبة في نظرية بتقول ان طلبة كلية صيدلة اقل تقدير مكن يجيبوه هو امتياز يعني عشان انت جايب في ثانوي مجموع يعني كويس داخل صيدلة علي الاقل ب97% وامتياز في الكلية اقل من كده بكتير يعني اقل من مسواك وامتياز ده اكيد حلم الجميع ولكن في نظرية تانية بقول دي بالنسبة للي ناوي يشرفنا اكتر من خمس سنين هههههههههههههههه يعني ايه الفرق بينك وبين طلبة كلية طب بشري ان اققل منه في حاجة لألألألأ متزعلش الجامعة كمان طبعا جميلة قوي واناعن نفسي مضايقة علشان فات منها شهرين وداخلين في التالتومضايقة اكتر عشان الامتحانات جت بسرعة والترم عدا هوا اراهن ان كان حد حس بيه طولت عليكم انا اسفة بس انا كنت عايزة اوصلكم ان في كلا الحالتين سواء مذاكر وواق من نفسك ربنامعاك او تايهومش عرف حاجة ربنا معاك بس لازم متزعلش تفاءلواجعل ابتسامك طريق لنجاحك ياريت تردوا وتقولوا رايكم يارب ما اكون تقلت عليكم flower
    tota
    tota
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 25

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Empty رد: تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك

مُساهمة من طرف tota السبت ديسمبر 19, 2009 9:57 am

الموضوع شكله معجبكوش
    Admin
    Admin
    Admin

ذكر عدد المساهمات : 36

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Empty على فكرة الموضوع

مُساهمة من طرف Admin السبت ديسمبر 19, 2009 10:44 am

Very Happy
    على فكرة الموضوع جميل جدا
    بل بالعكس اكتر من جميل بس ياريت متحرمناش من موضوعاتك اللذيذة دى Smile
    metwily
    metwily
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر عدد المساهمات : 53

تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك Empty رد: تفاءل دائما واجعل ابتسامتك طريقا لنجاحك

مُساهمة من طرف metwily الأربعاء ديسمبر 23, 2009 9:17 pm

الموضوع جميل وبالنسبة لينا كاعدادى صيدلة اكيد جامد
    انا حاسس انى لوحدى اللى تايه فى الكلية دى
    ربنا يستر والله يوفقك
    GINA 2010
    GINA 2010
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 34

مُساهمة من طرف GINA 2010 الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:59 pm

ميرسى يا قمر والله الموضوع جامد لا ومهم جداً بالنسبة لينا فعلا الواحد تايه وحاسس انه مش هيخلص ولا مادة والوقت ضيق اوى study
    ahmed ali fadel
    ahmed ali fadel
    عضو مشارك
    عضو مشارك

ذكر عدد المساهمات : 32

مُساهمة من طرف ahmed ali fadel السبت يناير 09, 2010 11:29 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا احمد على فاضل( ال راسم الارانب ع مبانى الكليه وبتاع اول يوم ( حد م قنا او من إنا ) طبعا افتكرتونى) طالب معاكم ف صيدلة اكلنكال(المطحونين ف الدراسه)اول سنة يعنى ( شغالين امتحانات طول السنة ومواد بتظهر مرة واحدة مش عارف ازاى ) ___________ انتوا يا بتوع صيدلة عاديه شغالين تقولوا الامتحانات بتقرب واحنا كل يوم شغالين امتحانات _---دلوقتى احنا بنطلع بنشد ف شعرنا. انا مش بهاجمكم بس عاوزكم تعرفوا ال بيحصل فينا ياريت تدعولنا Sad -------------------- تعالوا زورونا باى باى _ عرو اسامة شحاته هههههههههههه Surprised

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 12:03 pm