شباب كريزى اخر جنون

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

اكبر منتدى علمى وروش لكل الشباب

المواضيع الأخيرة

» للأهمية
الجمعة أغسطس 06, 2010 10:05 pm من طرف secret

» اعرف شخضيتك
الخميس أغسطس 05, 2010 4:54 pm من طرف GINA 2010

» من اجمل ما قرأت
الخميس أغسطس 05, 2010 4:40 pm من طرف GINA 2010

» اضحك مع اغرب امتحان عربى هتشوفه
الخميس أغسطس 05, 2010 4:34 pm من طرف GINA 2010

» تعرفوا ليه الثعبان هو شعار الصيدلية ؟؟؟
الأربعاء يوليو 07, 2010 9:30 pm من طرف \*-*/@\*-*/

» شخضيتك من شعرك
الجمعة يوليو 02, 2010 11:47 pm من طرف Cindrella

» كيف نرى الاشياء
الأربعاء مايو 26, 2010 5:35 pm من طرف Cindrella

» الحق دور ؟؟؟؟؟؟؟؟
الأربعاء مايو 19, 2010 5:50 pm من طرف metwily

» معلومات عن الحبيب محمد عليه الصلاة و السلام
الجمعة مايو 14, 2010 2:07 pm من طرف secret

برامج

التبادل الاعلاني

قصة مضحكة للغاية

شاطر

Admin
    Admin

ذكر عدد المساهمات : 36

قصة مضحكة للغاية

مُساهمة من طرف Admin في الإثنين مارس 01, 2010 8:48 am

قصة طلاق مضحكة .. رغم ان الزوجة رائعة !
    هناك رجل طلق زوجته .. لا لعيب خلقي فيها وانما لأنه يعتقد بأنها نذير شؤم عليه ... وفي المحكمة ... وقف الزوج امام القاضي يحكي ويشكي ويشرح اسباب ودوافع الطلاق حتى لم يدع شيئاً لم يقله ..
    بينما وقفت الزوجة الصامته ولم تنطق بكلمة ... قال الزوج .. تصور يا سيادة القاضي .. اول يوم رأيتها فيه كانت في زيارة الى بيت الجيران فأوقفت سيارتي عند الباب الخلفي وذهبت لأتلصص من بعيد، وما هي الا ثوان حتى سمعت صوت اصطدام عظيم فهرعت لأجد عربة جمع القمامة قد هشمت سيارتي. وفي اليوم الذي ذهب اهلي لخطبتها .. توفيت والدتي في الطريق وتحول المشوار .. من منزل العروس الى مدافن العائلة .. وفي فترة الخطوبة كنت كل مرة اصطحبها الى السوق يلتقطني الرادار. واذا حدث وخففت السرعة استلمت مخالفةمرورية بسبب وقوف في مكان ممنوع !! فهل هذا طبيعي سيادة القاضي ..؟!
    ويوم العرس شب حريق هائل في منزل الجيران، فامتدت النيران الى منزلنا والتهمت جانباً كبيراً من المطبخ. وفي اليوم التالي جاء والدي لزيارتنا ف**رت ساقه، بعد ان تدحرج من فوق السلم ودخل المستشفى وهناك قالوا لنا انه مصاب بداء السكري على الرغم من تمتعه بصحةجيدة واخذناه للعلاج الى الخارج ولم يعد يومها للبلاد ... الى الآن. وكلما جاء اخي وزوجته لزيارتنا، دب خلاف مفاجئ بينهما، واشتعلت المشاجرات واقسم عليها بالعودة الى بيت اهلها. وكانت كل عائلة تهمس لي بأن زوجتي هي سبب المصائب التي تهبط علينا،لكنني لم اكن اصدق فهي زوجة رائعة وبها كل الصفات التي يتمناها كل شاب .. لكن ياسيادة القاضي .. بدأت ألاحظ ان حالتي المادية في تدهور مستمر وأن راتبي بالكاد يكفي مصاريف الشهر، وبالامس فقط، فقدت I love you وظيفتي .. فقررت الا ابقى هذه الزوجة على ذمتي ..!
    فأمر القاضي أن يرد زوجته الى عصمته وأقنعه بأن كل هذه الحوادث طبيعية لادخل لها فيها، وأن تشاؤمه منها مبعثه اللمز المتواصل عنها. لكن قبل ان يغادر الرجل القاعة مع زوجته، تسلم القاضي رسالة بإنهاء خدماته .. فعاد القاضي ونادى على الزوج .. وقال له .. اقولك .. طلقها يا ابني .. طلقها ..
    طلقها بسرعة
    هههههههههههههه I love you I love you I love you

GINA 2010
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى عدد المساهمات : 34

رد: قصة مضحكة للغاية

مُساهمة من طرف GINA 2010 في الأربعاء مارس 03, 2010 2:27 pm

هههههههههههههههههه والله عنده حق دى فقرية اوى
    jocolor jocolor jocolor jocolor
    ميرسى على الموضوع الهايل ده ونتمنى المزيد

metwily
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر عدد المساهمات : 53

مُساهمة من طرف metwily في الخميس مارس 04, 2010 9:18 am

ده مش المفروض انه يطلقها بس المفروض يخلص منها خالص قبل ماتجيب مصايب لحد غيره scratch

hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

ذكر عدد المساهمات : 43

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami في الخميس مارس 25, 2010 11:32 pm

برافو على القصة الحلوة دي بس لو جيت للحقيقة كل بنات الزمن ده بالحال ده.... و غير كده ان البنات مش إناث و لا طبعا ذكور و لكن هم جنس ثالث (طبعا فاهمين) يا راجل ده أنا في بنات باشوفها باقعد أبلبع في البرشام اسبوع كامل من شكلهم (استغفر الله العظيم يا رب )و الأدهى من كده إن الوحدة منهم تكون عاملة نفسها بنت( ناظك السلحدار) و هي أصلا جعانة و مصاحبة ولد عبيط و بتلسعه على أفاه و تنعم في صوتها قدامه و لو في حاجة تانية تملي بتنعم فيها عشان يصرف عليها العبيط عشان هو شهم !!! آسف على أي ألفاظ غير لائقة ... حسام التهامي

rozalinda
    عضو فضى
    عضو فضى

انثى عدد المساهمات : 1

مُساهمة من طرف rozalinda في السبت مارس 27, 2010 8:49 pm

انا شايفه يادكتور حسام (طب المنيا)ان فى الفاظ اكثر احتراما من اللى حضرتك اسستخدمتها فى الرد على الموضوع لان ده منتدى كلية محترم مش قاعدين نتكلم فى الشارع

hossam
    عضو فضى
    عضو فضى

ذكر عدد المساهمات : 6

مُساهمة من طرف hossam في السبت مارس 27, 2010 11:07 pm

انا مش عارف الاخ حسام التهامي متضايق ليه من كل الناس بطريقة تضايق كل الناس اهدا كدة يا بابا وخليك فريش علشان تطلع عالدش وايه مصطفي متولي (حبيب قلبي)ده اللي انت طالعلي فيه عرفنا انه صاحبك وايه كل ماحد يكتب موضوع تحط بوزك فيه انا بصراحة مشفتش برود تاني اكتر من كدة تعرف انت لو مراتي كنت طلقتك واهدا كدة وخليك فريش برضه بس المرة دي علشان وشك مايكرمش وبلاش تغتت علي اصحابك البنات علشان ماحطكش في دماغي مثلا ياعني الاخت Roz بلاش تتكلم عليها كتير

hossam
    عضو فضى
    عضو فضى

مُساهمة من طرف hossam في السبت مارس 27, 2010 11:15 pm

الي الاخت Gina ايه هو كل ماحد يكتب موضوع تقوليه شكرا علي الاستفادة قوليلي انتي استفادتي من الموضوع ده ايه انا بس كنت عايز اعرف انتي متفاءلة قوي

Admin
    Admin

ذكر عدد المساهمات : 36

مُساهمة من طرف Admin في الإثنين مارس 29, 2010 12:13 pm

ممكن يا hossam احترام الاخرين علشان دة منتدى لازم نحترم اراء بعض وعلى فكرة الدكتور حسام التهامى من الشخصيات المحترمة جدا وبجد مشاركاته جميلة جدا Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami في الثلاثاء مارس 30, 2010 11:00 am

غلط الطريقة اللي إتكلم بيها hossam دي ...ده قلة ذوق أنا أدخل المنتدى براحتي لإنه يعتبر المنتدى بتاعي لأن إسلام صلاح و مصطفى متولي حبايب قلبي و انت شكلك حاقد على مصطفى متولي...آه هو حبيب قلبي طبعاً و صحبي و بعدين انت ليه بتحشر نفسك كده و تتكلم معاي ...أنا رديت على مواضيع ناس أنت لو عاوز ترد رد براحتك لكن بالذوق و بعدين أنت لو حطيتني في دماغك هتعمل إي يعني !!!!! و بعدين أنت إي اللي حشرك بيني و بين روز..ده أنت باااااااااارد آخر حاجة ياخي بس شكلك كنت واكل فول قبل م ترد عليا ...يا ريت تخف أنت شوية و تحسن ملافظك معاي... أما بالنسبة للدكتورةrozalenda أنا باتكلم عن العامة يعني أنتي مثلا مش بتشوفي بنات ........ و ضاربة نفسها 3 طبقات ألوان بعلم مصر و غير كده في مثل جميييييييييل بيقول ( اللي على راسه بطحه......) يعني مثلاً مش أنتي البنت الوحيدة اللي بتدخل المنتدى و بعدين عيب كبير أوي بالنسبالك كبنت إنك تقولي لولد (إحنا مش بنتكلم في الشارع) طب إي اللي عرفك إني بكلمك أنتي !!!!!. و شكراً.

hossam
    عضو فضى
    عضو فضى

مُساهمة من طرف hossam في الثلاثاء مارس 30, 2010 5:24 pm

ايه ياعم admin عمال تقول على حسام التهامى شخصية محترمة وواضح من كلامه انه فعلا محترم انا كنت افتكره مؤدب ومفهوش لسان لكن طلع بنص لسان انا هوريك هرد عليه اذاى

hossam
    عضو فضى
    عضو فضى

مُساهمة من طرف hossam في الثلاثاء مارس 30, 2010 5:38 pm

ايه ده دانت طلعت بتعرف ترد اهه وانا اللي كنت فاكرك!آآخ بس الواضح انك عبيط وفلاح..انت منين يا؟ ..وايه (تملي) اللي انت بتكتبها علي طول دي عمرو دياب يااخواتي بس عبيط عملت نفسك راجل قدام اعضاء المنتدي انت فاكر ان انا هاسيبك دانا هاستلمك من هنا ورايح وهاوريك هاحتك في دماغي اذاي ..وبعدين ايه صورتك اللي انت حاطتها دي مهند ياعني انا لو منك اعمل عملية تجميل واغير او ماطلعش من البيت دا شكل.. انا مستغرب ان دي خلقة ربنا وعمال تتريق عالبنات اللي موجودة في المنتدي مش عارف اذاي دول سايبينك تكلمهم انا لو مكانهم اسيبك تتكلم مع نفسك زي الحمار في المنتدي وبتقول عليا انا باكل فول انت طب لوانا باكل فول زي ماانت بتقول يبقي انت بقي بتاكل ايه متهيقلي حشيش عشان انت حمارررررررررر...... الكلام ده للحمار طبعا هو عارف نفسه ان الكلام ده عليه

hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami في الثلاثاء مارس 30, 2010 7:57 pm

شكرا على الأدب في الرد أنا مش هرد بشتايم ولا حاجة لأن ده منتدى محترم و أنا إنسان محترم و الحمد لله.. و بعدين إذا كان على شكلي فهي أولا مش بالشكل خالص و ثانيا ان الراجل لم يخلق للجمال... و لكن عشان يتحمل صعوبات الحياة أنا مكنتش أبدا أتمنى إني أتكلم كده مع واحد المفروض ان هو زميل محترم في كلية محترمة و عشان احترامي لأخي الدكتور إسلام صلاح ؟؟؟ لكن أنا مبدأتش بأي إساءة بس لو عاوز تعرفني صح تعالى عندي الكلية و أنا في سكشن 3 و اسمي حسام التهامي سنة 2 و أنا لما أتكلمت على البنات كده أنا قصدي فعلا بنات مش محترمات و لكن مش كل البنات .. و لكن أي بنت محترمة فوق راسي طبعا لأن البنت المحترمة بتكون جوهرة .........و أنا كان نفسي يكون معاي بنت أخت محترمة و أنا أحطها فوق رأسي لكن أنا مش معاي أخوات بنات خالص.......و الحمد لله ؟؟؟.و أنا آسف لأي إنسانة محترمة و ده اعتراف بخطأي ... شكرا .

عدل سابقا من قبل hssam Eltuhami في الثلاثاء مارس 30, 2010 8:30 pm عدل 1 مرات

hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami في الثلاثاء مارس 30, 2010 8:03 pm

و بعدين أنا مش تافه عشان اسمع واحد حقير رقاص فاشل زي عمرو كلاب و أعجب بيه و بألفاظه.... ده واحد وصل فوق 50 سنة و قاعد يقول حبيبي و حبيبتي و مسقط البنطلون مينفعش ناخده قدوة و بعدين المواجهة تكون وجها لوجه .. تعالى قابلني و قول اللي مش عاجبك لكن عيب اللي حصل ده و بعدين غلط تقول إني مش راجل ........لإنك متعرفنيش أصلا . و شكرا .

hossam
    عضو فضى
    عضو فضى

مُساهمة من طرف hossam في الثلاثاء مارس 30, 2010 9:50 pm

اوكي يا كابتن ردك عجبني انا كنت بس بهزر معاك عشان استفذتني ولو كلامك فعلا كدة يبقي انت بجد جدع وانا آسف اذا كنت اسأت اليك ومش ههزر معاك تاني وانا هاجيلك ان شاء الله عشان اتعرف عليك ومش عيب ان الواحد يعترف بغلطه بس انت غلط برده في الاول

hssam Eltuhami
    عضو مشارك
    عضو مشارك

مُساهمة من طرف hssam Eltuhami في الثلاثاء مارس 30, 2010 11:10 pm

تشرف يا باشا

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء يناير 24, 2017 6:56 am